Drobečková navigace

Bernartice

Jeseník
Typ

Obec Bernartice se rozkládá východním směrem od města Javorník a v těsné blízkosti státní hranice s Polskem. Bernatice je protáhlá obec s 880 obyvateli. Domy v obci jsou soutředěny podél toku…

Osecký most

Přerov
Typ

Most přes řeku Bečvu spojující Osek nad Bečvou a Oldřichov. Most dovoluje pěším turistům i cyklistům putujícím kolem vody přejít na druhý břeh. Mezi Oseckým jezem a mostem je používaný pravý břeh.…

Polom

Přerov
Typ

Obec Polom se rozkládá východním směrem od města Hranice a kolem silničního tahu z Hranic do Ostravy. Obcí rovněž prochází železniční koridor z Bohumína do Olomouce. Obec je silnicí a řekou Luhou…

Císařská cesta

Typ

Rozcestí lesních cest na úpatí Svatého Hostýna. Červená, modrá a žlutá značka vedoucí od Bystřice pod Hostýnem - Lázní se zde rozděluje. Červená s modrou spolu ještě 500m pokračují na rozcestí Pod…

Bystřice pod Hostýnem - Lázně

Typ

Rozcestí na úbočí Svatého Hostýna. Trasa zde křižuje zásobovací silničku na vrchol s autobusovou zastávkou. Vede zde červená a modrá zn. z Bystřice p. H. a začátek nebo konec zde má žlutá značka.…

Rosošné rozcestí

Typ

Rozcestí na horním konci osady Rajnochovice, poblíž hájovny Rosošné. Vlévá se zde Rosošný potok do Juhyně. Místo je výraznou křižovatkou turistických cest. Prochází tudy ČTZ z Tesáku Do Rajnochovic a…

Horka nad Moravou

Olomouc
Typ

Obec Horka nad Moravou leží nedaleko Olomouce na Hané na břehu řeky Moravy a Mlýnského potoka. U obce se nachází rekonstruovaná lovecká chata s mnoha atrakcemi, minigolfem, je zde chov koní.…

Králky

Zlín

Výrazné skály budované vrstvami magurského flyše.Skaly patřily k obrannému systému hradu Lukova (bývalá předsunutá hláska). Místo je opředené pověstmi. Každé jaro se zde setkávají horolezci při…

Velký Újezd

Olomouc
Typ

Velký Újezd je obec 15 km východně od Olomouce. Leží na úpatí Oderských vrchů. K místním kulturním památkám patří Kostel Sv. Jakuba Staršího s hrobkou hraběcího rodu Podštatských-Lichtensteinů,…

Na Písečném

Zlín
Typ

Rozcestí pod lesem nad osadou Na Písečné patřící k obci Vlčková. Křižovatka červené tur. trasy s modrou tur. trasou. Po červené dojdeme dolů do obce Vlčková nebo opačným směrem k zříceninám hradu…